יום שישי, 18 במאי 2012

ציורי קיר לילדים לנוער לתינוקות – ציור קיר לפעוטות – עיצוב חדרי בנים בנות

להזמנת ציורי קיר לילדים, נוער ותינוקות ניתן לפנות עלי בטל 0545842638 או דרך האימייל שלי anakogan85@gmail.com.




ציור קיר לחדר ילדים הוא נושא מאוד מיוחד, כי הוא קשור לפיתוח אישיותו של הילד. חדר ילדים ללא ציורים בכלל נראה ריק מדי. בשנים ראשונות לחייו מוטב שהילד יקבל נסיון אסתטי כמה שיותר רחב בגלל שבתקופה הזאת הילד מתפתח באופן מאוד אינטנסיבי וכל שנייה אמורה להיות בעלת משמעות בשביל אישיותו הצמאה לחוויות.
ציורי קיר של ילדים ונוער הם התחומים שיש לי הכי הרבה ניסיון בהם. אני מציירת בחדרי ילדים כבר למעלה מ10 שנים ואני יודעת איך לבחור ציור קיר מתאים לגילו ומינו של הילד. ציורי קיר לבנות ובנים בדרך כלל קצת שונים זה מזה במגוון צבעים ונושאים.


באופן טבעי בנות מעדיפות ציורי קיר עם דמויות עדינות יותר. באותו זמן ציור קיר לבנים יכול להיות אפילו בנושא של קרב או מלחמה מיתולוגיים כקרב בין דוד וגולית או כל מיני לוחמים מסרטי האנימציה האהובים על ידי בנכם כמו בקוגן לדוגמה. הבנות נמשכות יותר לדמויות כמו דורה ובוץ, פו הדב ודמויות מסרטי דיסני אחרים.
הפרדת אינטרסים לפי גיל זה גם משהו שאני מתמחה בו. מאוד חשוב להקפיד על אינטרס של הילד שלכם בזמן בחירת ציור קיר. חלק מההורים מתעלמים מן הילד כאשר בוחרים ציור קיר וזה לא תמיד נכון. כתוצאה במקום ילד מאושר תקבלו המון בכי ואכזבה. הרי חדר של הילד הוא המרחב הפרטי שלו והגיוני מאוד שהוא ירצה לשלוט בו.